onsdag 1 februari 2012

februari

då har vi kommit in i februari, men här snöar det och är -9grader ute. Har inte så mycket att berätta, har varit ganska mycket på jobbet denna veckan, man vet att man lever minsann. Idag är det meningen att jag ska vara ledig, men vi får väl se... har sagt att jag kan jobba lite inatt om det skulle behövas. Hade egentligen tänkt träna ikväll, men vi får väl se...

Ledig dag innebär tvättning, städning och handling här hos mig, kanske går en sväng och möter sambon sen oxå när han slutat, hoppas på att det har slutat snöa då bara.

Va gör ni idag???

kram

1 kommentar:

  1. Jo jag sitter inne och tittar på snön som faller... det är 9-10 minusgrader ute.... Vackert!! Eftersom jag också bor i "mörkaste Småland", sitter jag förmodligen inte så långt från dig... hihihi....

    Jag vilar, RD 2 idag! Men ska ge mig av till affären en snabbis...

    KRAM på dig!

    SvaraRadera