torsdag 16 februari 2012

HJÄLP!!!

Ibland kan jag bli lagom sur på sambon... idag är en sån dag... Han har veta om sen förra veckan (minst) att jag skulle jobba inatt. I vanlig ordning skickar jag ett godmorgon SMS till honom för att kolla så han är vaken och uppe. Idag skriver han tillbaka att han har fredagsfika på jobbet imorgon, och inte har vi nåt i frysen!! Lagom kul när man har jobbat natt och sen sover hela dagen. Därför kommer jag nu till min rubrik. Snälla, söta ni där ute, kan ni inte ge mig förslag på nåt som går snabbt att slänga ihop och som jag kan fixa iordning till hans fika??? Har verkligen idétorka.

Godnatt och TACK!!

1 kommentar:

  1. Kladdkakemuffins!! Vanlig kladdkakesmet, fast i lite större muffinsformar. Man kan ha grädde till, men det behöver man inte. MUMSIGT!

    SvaraRadera