söndag 12 februari 2012

helgen som va

dax att summera denna helgen. I fredags hade vi kalas för sambon som fyllde år i torsdags, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det är som det är.... tråkigt men sant. Lördagen började med att vi i vanlig ordning löste melodikrysset, jag vet det är pensionärsvarning, men vi tycker det är kul. Sen for vi iväg till Mekonomen och beställde lite delar till bilen så på tisdag ska den få nya bromsar och efter det kan jag ombesikta den. Sen for vi hem och hämtade grannens flicka som fyllde år igår, tog med henne på en liten shoppingrunda där hon själv fick välja ut sin present. Efter det va det dax för mig att bege mig till jobbet... en lugn lördag, hann även med lite lördagsmys som vi tror uppskattades.

Väl hemma hade sambon fixat varma mackor och mötte mig med ett glas vin... det är kvalitet det. Blev att äta snabbt och sen krypa ner i säng. Idag kl. kvart i 6 ringde klockan och det va återigen dax att bege sig till jobbet... trött, tröttare, tröttast. Har ju så svårt att somna när jag har jobbat kväll och sen ska upp för att jobba dag. Det har ändå gått ganska bra idag.

När jag kom hem tog jag en snabb dusch, sen gick vi in till grannarna på lite födelsdagskalas. Nu har vi återigen landat i soffan. Mys blir det ikväll med Ove Sundberg på Kontoret ;) Sambon är otroligt förkyld och har feber, men jag hoppas han kan jobba imorgon eftersom jag är ledig på dagen. Tycker det är lite jobbigt när han är hemma på vardagarna när jag är ledig, det blir inte mycket gjort då och jag känner mig obekväm på nåt vis.

Till sist vill jag avsluta med att skicka en tanke till min vän som idag gav mig ett tråkigt besked om ett minus på stickan :( Finns här för dig vännen!! <3

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar