fredag 17 februari 2012

fredag

ÄNTLIGEN FREDAG!!

som jag har längtat, och nu står en myshelg framför dörren och knackar på och vill komma in till oss.

Vilket härligt väder vi har idag, det va +5grader nu när jag åkte hem från jobbet, måste jag säga att jag längtar ut på min dagliga promenad att möta sambon??

Måste skryta lite med mig själv nu ;) igår gick jag för att möta sambon i vanlig ordning, på kvällen fick jag ett ryck till, drog med mig sambon ut på en promenad runt stadens nybyggda arena, trodde det "bara" va 3km ungefär, men det va 4,5. Så igår gick jag totalt 7,5km. Hurra för mig!! Väger mig alltid på morgonen för att ha lite koll och idag har jag gått ner exakt 5 kg på 4,5vecka och då har jag ändå ätit lite onyttigt denna veckan. Klappar mig själv på axeln!! Måste dock erkänna att det va lättare att gå själv på nåt vis... hade ju ingen musik att gå till utan blev mest stressad av att höra sambons steg i snön, eftersom han har längre ben än mig kändes det som att jag fick gå fortare. Ändå går jag snabbare när jag går ensam än när vi gick tillsammans. Brukar snitta 1km runt 10.20, men när vi gick hade vi ett snitt på nästan 11min.

Jaja, nån gång måste han ju få följa med ut ;) Dax att gå och möta honom nu för att sen åka och handla.

Förresten, sambon hade skickat en länk till mig innan på ett badrum med ett superfint badkar... undra va han försöker säga med det?? Ska vi kanske snart ta tag i renovering av mitt relaxrum i källaren???

Trevlig Helg mina vänner!!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är vännen! Har svarat på ditt mail nu! KRAM <3<3<3

    SvaraRadera