torsdag 9 februari 2012

en bra dag

idag när jag väl hade något inplanerat efter jobbet så kom jag naturligtvis inte ifråni tid... väl hemma ringer grannen för att prata om deras blivande hund. När jag slutligen får tyst på henne la vi på och jag rusar ut till bilen, då kommer ytterligare en granne och börjar prata.. till saken hör att han brukar inte vara så pratglad... typiskt... jag blev så stressad av att jag visste att min stackars vän stod och väntade på mig.

Kom ett par minuter för sent, men sen fick vi några trevliga timmar tillsammans, konstigt att tiden kan gå så fort. Utbytte en massa tankar och ideér. Kul att träffas efter att ha funnit varandra på nätet. Tack vännen, MÅSTE vi göra om... får väl ta det en dag när männen sitter och dreglar över sitt teknikintresse ;)

Sen skulle vi båda hem och laga mat till våra respektive, hade ju lovat sambon att han skulle få nåt riktigt gott. Testade ett nytt recept... SUCCÈ!!! Tur!

Precis varit iväg och handlat lite blommor till sambon och nu njuter jag i soffan. Ledig dag imorgon, men vi ska ha kalas för sambon på kvällen eftersom han fyller år idag. Vi städade och plockade iordning igår, så jag har bara lite småfix imorgon. SKÖNT!!

Sist, men absolut inte minst vill jag passa på att gratulera sambon på hans födelsedag, Du är BÄST hjärtat!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar