måndag 13 februari 2012

längtan

det konstiga är att jag längtar oerhört mycket efter helg redan... och det är bara måndag!!! Känner så eftersom jag inte har umgåtts så mycket med sambon denna helgen, det har ju varit fullt upp med kalas hit och dit och jobb. När jag väl har varit hemma efter jobbapassen så har jag bara gnällt om att jag är trött och att jag inte orkar någonting. Därför vill jag ha helg NU IGEN!! Dessutom ska jag jobba ikväll igen :( bara en kort kväll, men ändå.. när jag börjar jobba, då kommer sambon hem. Surt! Sitter och har oerhört tråkigt i soffan, skulle gärna gå ut en sväng, men jag hinner ju knappt gå ut innan jag ska in och göra mig jobbarredo igen. Hoppas dock på lika fint väder imorgon, så SKA jag ut i friska luften minsann.

Ha en bra måndag vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar