måndag 6 februari 2012

ny vecka igen....

vilket underbart väder vi har här i Småland idag... lite kallt dock, men solen visar sig ju från sin bästa sida.

Har jobbat inatt igen, kom hem och la mig för att sova en liten stund, det blev 2 timmar innan jag skulle iväg och besikta min bil. Den gick igenom med blankt papper som tur va.

Sitter och väntar på att jag ska få veta om jag ska jobba inatt igen eller inte. Om jag ska jobba hade jag ju tänkt gå och lägga mig igen, och ska jag inte jobba så får jag väl ta en promenad och möta sambon sen när han slutar.

Revyn vi va på va kanon, som vanligt. Hade bjudit föräldrarna på restaurang innan oxå, och det va verkligen uppskattat! Igår gjorde vi inte så mycket här hemma, tog en liten promenad ner till sambons bror för att hjälpa honom att fixa elementen, så han slipper frysa ihjäl, stackarn. När vi kom hem kollade vi lite på tv och åt innan jag skulle sova. Ville att sambon skulle ligga bredvid mig när jag somnade och det gjorde han... 3 timmar senare vaknar jag av att han går upp. Då har han oxå somnat :) sötnöt!! Kollade en snabb sväng på tv innan det va dax att ge sig ut i kylan. Inatt har det varit -24 grader ute... och fy va jag har frusit inatt.

Usch, va jag känner mig uttråkad....

Detta va inlägg 99... får se hur man firar nästa inlägg.

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar