tisdag 7 februari 2012

inlägg 100

detta inlägg va väl menat att bli ett positivt inlägg, men tyvärr...

Kom till jobbet idag och möts av informationen att min kära lilla gosetant har lämnat jordelivet. :( Min lilla gumma!! Att man kan fästa sig vid någon så fort och hårt är nästan helt otroligt... Saken är den att jag har gjort det iaf... vi har ju haft så många mysiga samtal under denna korta tiden. Fick ett trevligt samtal med hennes pojkar oxå idag, där jag berättade lite va jag tyckte och tänkte om deras lilla mamma. Efter det gick jobbardagen i nån slags dvala, fick inget riktigt gjort.

Precis kommit hem och satt mig i soffan, ska slökolla lite på tvn och sen ska jag gå och möta sambon idag igen, även om det är kallt så är det otroligt skönt i solen.

Imorgon ska jag bara på möte på jobbet, annars är jag ledig. Skönt!!

Kram på er!!!

1 kommentar: