fredag 13 april 2012

världens bästa

tror jag har världens goaste brorson... i helgen när dom va här råkade jag nämna att jag skulle vilja önska mig ett armband att ha mobilen i när jag springer/joggar/powerwalkar. Eftersom vi troligen inte kommer träffa min bror med familj förrän till sommaren när vi alltid har födelsedagskalas för mig och min bror, så kände jag att då vet dom va jag önskar mig. Igår när sambon och jag va ute och joggade kom det ett mms med en bild på exakt en sån som jag önskar mig... skickade då en fråga tillbaka och frågade va den kostade, fick då till svar att jag va världens bästaste faster och att A hade sagt att han ville ge den till mig för det... :)

Till saken hör att i en liten by här i närheten så finns det ett par som gör små leksaksladugårdar som man kan ha djur/maskiner i... jag hade lovat min bror att jag skulle kolla vad dom kostar. Igår när vi kom hem från joggingrundan kände jag mig så glad, så jag ringde dom som gör ladugårdarna och frågade lite.... Så, idag kl.15 ska jag och sambon åka dit och köpa en till sötaste A. Han vet inget än, så jag tänkte skicka ett mms till min bror när vi har köpt den och tala om att vi redan har köpt en och att A får den för att han är världens bästaste brorson.

Igår fick jag som sagt med mig sambon ut på en joggingrunda. Vi gick 2,5 km för att sen vända och jogga tillbaka. Vi hade en tid som ett mål och vi klarade det målet med 15 sekunder och ändå gick vi ganska mycket och joggade inte riktigt så mycket, detta berodde på att det va fler som va ute och sprang.... eftersom man är så fruktansvärt otränad och ny på detta så kändes det så att vi inte ville skämma ut oss inför andra vältränade personer som man mötte.

Återkommer med bilder senare idag. Fick en fin blomma av mamma i påskhelgen oxå som jag bara MÅSTE visa er...

Bye Bye

2 kommentarer:

  1. Men vilken underbar kille =)!
    Det värmer i hela själen när man får höra såna saker =).

    Kul att ni klarade den utsatta tiden med 15 sek.
    Men det är verkligen inget att skämmas för om man är nybörjare, det har de andra också varit. Med all säkerhet =).

    Ha en fin dag.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med brorsbarn??!!! :)

    Dags för en fika snart igen??

    kramkram

    SvaraRadera