onsdag 25 april 2012

jogg

känner mig så otroligt duktig!! Klarar detta med LCHF galant tycker jag... har dock en tendens till huvudvärk nästan hela tiden, men det blir inte mer av det. Har gått ner nästan 1kg på 2 dagar. Hoppas det fortsätter i samma tempo bara.

Idag har jag jobbat, sitter här och velar över om jag ska ut och springa nu eller senare. Sambon kommer hem efter jobbet för att äta sen ska han iväg och träna, det skulle ju vara så otroligt skönt att bara kunna va då, är ju aldrig ensam hemma på kvällarna och jag kan faktiskt tycka att det är skönt att vara det någon gång, så det får nog bli att springa nu innan han kommer hem.

Annars händer det inte så fasligt mycket här... ganska lugnt.

Sköt om er!!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Känner igen det där med huvudvärken, det bryter lixsom inte ut något ordentligt. Idag känner jag mig väldigt tung och seg i huvudet lite som att jag håller på och få feber, ont i halsen också :( Men jag står ut!

    Du är så duktig! Men nu väger du dig inte förrens om 1 vecka! Hör du mig? ;) ;) hihi

    Pepp, PEPP Kram C

    SvaraRadera
  2. Hejja hejja. Jag kör oxå med LCHF och har börjat springa.. Så jäkla skönt. Huvudvärken kommer att ge med sig.. man måste bara stå ut en vecka eller två.. Mitt försvann efter två veckor!

    Nu är jag ännu mer peppad till att köra då jag om ca 3 veckor skall köra igång med Ivf på riktigt.. Så jag har tre veckor till på mig att gå ner lite och göra mig i topp form inför en eventuellt kommande graviditet =)

    SvaraRadera