onsdag 18 april 2012

taggad

när jag vaknade idag hade jag inte en tanke på att detta till sist skulle bli en riktigt bra dag!!!

När jag kommit hem från jobbet satte jag mig vid datorn... gick in på fb för att kolla läget lite... hade då fått ett meddelande från en vän.... "är du på med att köra LCHF??" stod det... blev naturligtvis superglad över denna kommentar eftersom jag har tänkt det tidigare, men det har lixom inte blivit av. Så på måndag är det dax!!! Hade turen att hon va inloggad när jag oxå va det, så vi pratade en stund om ditten och datten.

När sambon kom hem tog jag upp det med honom oxå att ville han va med så fick han det och ville han inte det så får han minsann göra sin egna mat. Slö som han är, så sa han att han va me han oxå ;) vet inte om det är slöhet eller bara att han ska stötta, eller va det är han vill.

Så nu är jag helt supertaggad inför måndagen... detta ska gå galant!!! Har ett mål som jag har bestämt mig för att fixa!!!

Dax att dra iväg till vattengympan!!

Gokväll!!

1 kommentar: