söndag 22 april 2012

ny utmaning

Imorgon är det dax för ett nytt steg i min viktnedgång... ska testa på LCHF, efter lite prat med fru L. Vi ska köra tillsammans för att peppra varandra till att orka komma igenom detta. Har varit och handlat lite till middag tisdag och onsdag.

Just nu sitter jag uppkrupen i den berömda soffan.. har haft jobbarhelg, så jag är ganska trött. Skulle ge mig ut och springa innan, men då kom det ett riktigt åskväder, så jag stannade inne.

Sambon sitter och försöker rengöra skrivaren så jag kan skriva ut en del recept inför framtiden, vill ju inte alltid ha datorn med mig när jag lagar mat.

Annars har jag haft en bra helg!

1 kommentar:

  1. Fan vad jag behöver pepp, har världens ångest :( Kommer jag klara detta?!

    Hoppas mitt mail gav dig inspiration!

    Kraaam <3<3<3

    SvaraRadera