tisdag 17 april 2012

snö

ny dag och nya utmaningar här hos mig/oss...

Efter en lugn kväll med mycket skratt på jobbet for jag hem till sambon och kröp ner bredvid honom i sängen... ;)

Vaknade idag tidigt, som vanligt när jag är ledig, slöade lite på fm för att sen bege mig ut igen på jogging... jag vet att det kanske är jobbigt för er att höra om när jag tränar, men det sporrar mig att berätta och skriva av mig... blir ni irriterade behöver ni inte läsa, detta är min inspirationskälla!!! Precis när jag va som mest laddad och snörade på mig skorna ser jag att det har börjat snöa!!! Då försvann plötsligt min entusiasm (eller hur det stavas). Fick snällt vänta en stund. Kom till sist iväg och gjorde ett lopp jag inte är speciellt stolt över, men jag sprang mer än jag gjort innan, tror dock att det va lite längre idag, därav min lite halvkassa tid.

Funderar på att dra med mig sambon på en promenad runt stan sen när vi har ätit och så... behöver mer motion känner jag. Sitter nu nyduschad uppkrupen i soffan och kollar på reprisen av bygglov... jösses va saker dom har överallt!! Skulle verkligen få panik om det va så mycket saker här hemma. Gillar att ha ordning och reda och var sak på sin plats.

Till middag idag blir det nåt så smidigt som makaroner och köttbullar... har idétorka vad gäller mat.

Oj, vilket rörigt inlägg det blev :)

Go tisdag på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar