onsdag 25 april 2012

njutning

fattar ni hur mysigt jag har det????

Är ensam hemma ikväll en stund medans sambon tränar. Sitter uppkrupen i soffan, har precis tänt en go brasa, har en ny bok som jag har börjat läsa. NJUTER är bara förnamnet!!! Visst är det mysigt när man är hemma tillsammans på kvällarna, men eftersom jag jobbar en del kvällar och sambon alltid jobbar dagtid, så är han ju hemma själv en del kvällar och njuter. Jag som aldrig är hemma själv på kvällarna längtar efter det ibland, så därför tog jag mig en ensamkväll idag... och som sagt... jag fortsätter NJUTA!!

Kram på er!!

2 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt i att NJUTA, vännen!

    Kram i MASSOR
    C

    SvaraRadera
  2. jag har inte heller så många ensamma kvällar hemma. Det är mest jag som är borta. Så jag kan mycket väl förstå din njutning!! HÄRLIGT!

    kramkram

    SvaraRadera