torsdag 5 april 2012

skärtorsdag

har jobbat 2 nätter nu, som inte va meningen från början... men men, nu blev det så, och nu har jag tagit påskledigt fram till på tisdag kväll. Känner att det kommer bli SÅÅÅÅÅ SKÖNT!!

Tanken va att jag skulle varit ledig idag eftersom sambon är ledig, men sen tyckte jag att det vore skönt att ha jobbat in lite timmar, så det blev såhär.

Sambon är iväg och tränar eftersom jag skulle få sova utan att han störde. Vad händer då??? Jo, telefonen ringer, jag orkar inte gå upp, och det va tur det... när jag senare kollar vem det är så är det någon försäljare... tur för dom att jag inte svarade kan jag lova!! Sur som en ättika när jag inte får sova när jag ska.

Så här sitter jag i min ensamhet och väntar... sambon ska väcka mig om ca 20 min, så då är han väl förhoppningsvis hemma här igen.

Passar oxå på att önska alla vänner och bekanta en riktigt GLAD PÅSK!!


                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar