fredag 13 april 2012

bilder

Tänkte visa er den fina ladugården som brorsonen ska få när vi träffas nästa gång


visar även en bild på hur den ser ut inuti

när vi kom hem skickade jag ett mms till min bror med bilder på detta. Han gillade den som bara den och undrade hur mycket den kostade.. Jag skrev tillbaka att bara för att det va A som skulle ha den så skulle han få köpa den till kompis pris.... alltså Gratis, han svarade att kompis pris är det bästa =)


Vill ju oxå visa er bilder på mammas påskblomma som jag fick


I blomman satt oxå en prydnad... tror hon satte i den efter att vi hade berättat ;)

Sötaste mamma.

Så, nu önskar jag och sambon er en riktigt trevlig helg, själv är jag ledig och det ser ut som att det ska bli bra väder imorgon, så det hoppas vi på. Får bli en helg med fix i trädgården.

Ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar