tisdag 13 december 2011

ytterligare ett sjukhusbesök

Då har sambon och jag varit och lämnat ett prov igen, denna gången va det hans tur att lämna ifrån sig lite. Vi kom dit på utsatt tid, fick komma in direkt. Vi satte oss ner och hon kollade lite uppgifter på oss. Sen va det dax för sambon att ta tag i saken.

Kändes lite konstigt att sitta utanför och vänta... trodde aldrig han skulle bli färdig. Det värsta med att sitta där va att lite längre bort i korridoren låg ett litet barn och skrek hela tiden.... satt och funderade på när det va min tur att ha ett gråtande barn i min famn???

Sambon sa efteråt att det kändes så konstigt... han hörde ju hur folk gick förbi utanför och en massa andra ljud. Det fanns tydligen en cd-spelare där inne, men ingen skiva i... och vem känner för att sitta och hålla på till P3????? Dom hade ändå försökt göra det lite fint, men inte med så stor framgång tydligen. Hur eller hur så blev det lite i burken, dom hade en jättestor burk, så det såg väldigt lite ut ;) Dom skulle analyser det med en gång och sen skicka det till KK vi är kopplade till. Hoppas vi får något svar fort!!

Nu är det bara jag som ska göra mitt oxå på torsdag... NERVÖS till TUSEN!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar