söndag 25 december 2011

suck

Vilken underbar julafton det blev. Först en sväng till svärföräldrarna på lite fika, sen iväg till mamma och pappa för lite julmys. Tyvärr saknades bror min med familj, men det va ju ganska bra, det innebär ju att vi har lite jul kvar att fira. Strax innan vi skulle ge oss iväg igår ringde min mobil. Dom ringde från jobbet och beordrade in mig att jobba idag, men jag fick själv välja vilken tid jag ville jobba. Eftersom jag har en bit att åka, tänkte jag att det va lika bra att göra några timmar när jag ändå är där. Det är därför jag sitter här nu.... ska iväg och jobba 7-11-30. Sen blir det iväg till svärföräldrarna på julmat, efter det ska mina föräldrar, svärföräldrarna och vi gå på Stig-Helmer-filmen. MYS!!

Ha en skön Juldag!

Kram

1 kommentar:

  1. Jo det är ju förstås jag på bilden!! :) Lycka till med ägglossandet..... :)
    Kram!!!

    SvaraRadera