söndag 18 december 2011

slut

då va det äntligen slut på denna jobbarhelgen!! Skulle egentligen jobbat igår på dagen och ikväll, men det va en jobbarkompis som ville byta och det tackade jag ju absolut inte nej till. Dels för att jag slapp jobba med en jobbig person och då istället fick jobba lördagskvällen med en av dom bästa.

När jag kom hem från jobbet igår hade sambon städat hela källarvåningen och idag när jag kom hem hade han städat resten av huset... ibland kan han imponera på mig faktiskt!! Måste ju berömma honom lite här oxå eftersom jag vet att han går in och läser ibland när han har tråkigt på jobbet ;)

Idag när jag hade slutat åkte vi direkt till mamma och pappa för att hämta hem en julgran. Nu ska den in i garaget över natten, sen ska den pyntas och göras fin... återkommer med bild. Sambon står vid spisen och lagar mat nu, medans jag sitter här och har det för bra, om man nu kan ha det????

Imorgon är jag ledig, men mamma och jag ska hjälpas åt att julstäda hos mormor och morfar på eftermiddagen. Ska bli riktigt skönt att få det avklarat. Här hemma är det ju nystädat, så det blir väl bara en sväng med dammsugaren på torsdag. Fredagen ägnar sambon och jag åt en massa mys... ska bara åka iväg och ha det gott, handla lite till blom/ljusarrangemangen jag ska göra som julgåva till mamma och svärmor.

Ha en bra söndagskväll kära vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar