tisdag 6 december 2011

blir tårögd

blir tårögd när jag läser era fina kommentarer, dom värmer i ett annars ganska kallt hjärta!!

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra/vilket som är bäst för mig... Inatt hade sambon och jag ett rejält samtal om allt som har hänt, naturligtvis säger han att han aldrig mer kommer undanhålla något för mig. Men det sa han ju förra gången oxå. Det är svårt dethär! Ena sidan av hjärtat säger att jag ska lämna och gå iväg med huvudet högt och väldigt rak rygg, andra sidan säger att det finns ju så otroligt mycket kärlek.

Till saken hör att vi ska ju åka på romantisk weekend i helgen, men det är verkligen inget jag känner för, får se hur vi gör. Är så otroligt rädd att det kommer fram något mer i framtiden att jag är osäker på om jag verkligen vill fortsätta vår utredning.... tål att tänkas på.

Sitter här och gråter flod efter flod och tycker allmänt synd om mig själv!!

TACK FÖR ATT NI FINNS!!

1 kommentar:

  1. Men gumman, ingen rolig sits du hamnat i :(
    Gråt och var ledsen, det brukar kännas bättre efteråt.

    Om du inte känner för att åka i helgen, gör inte det. Håller med nån annan som skrev, din sambo har gjort fel, låt han komma till dig nu är det han som får bjuda till och visa ånger.

    Ta hand om dig! Kram <3

    SvaraRadera