torsdag 8 december 2011

helg

då har jag tagit helg.... skönt efter en tuff vecka. Det lutar åt en resa till Ullared imorgon för att sen fortsätta till Göteborg för lite mys, tror vi behöver det efter det som varit. Har fått lite distans till det hela och jag får väl helt enkelt lita på honom, men nästa gång drar jag, och det vet han!

Igår va jag ute med jobbarkompisarna på julbord och underhållning. Det va lokala talanger som sjöng och spexade. JÄTTETREVLIGT!!

Känns oxå som att mensen är påväg (lagom kul till helgen). Får se om dom tar emot mig för spolning denna gången... jag är skeptisk!

Ska nu passa på att beställa en julklapp till sambon. Vill till att passa på innan han kommer hem och snokar :)

Trevlig Helg mina underbara vänner!!

1 kommentar:

  1. Va bra att ni bestämt er för att åka iallafall! Ni får det säkert jätte mysigt och alltid bra att få koppla av från allt....
    Jaså du väntar oxå på att få spola äggledare?! Spännande!!
    Jag vill få det gjort NUU, men det verkar dröja...
    Ha det nu super trevligt i helgen!!
    Kram

    SvaraRadera