måndag 12 december 2011

summering

tänkte summera lite hur vår helg blev.

I fredags åkte vi till Ullared en sväng, shoppade lite julklappar. På kvällen for vi vidare till Göteborg, trodde aldrig vi skulle komma fram i värsta stormen, men det gick fint. Lördagen blev det en sväng på stan men vi fick avbryta det eftersom vi höll på att blåsa iväg.... så det blev hem till hotellrummet och mysa istället. Absolut inte fel det heller!! Söndagen ägnade vi åt att sitta i bilen och åka hem. Väl hemma åkte vi till mamma och pappa och åt middag.

Imorgon ska sambon åka till sjukhuset för ytterligare ett test... hoppas på att han har fler simmare denna gången!! På torsdag har jag fått tid för spolning på em... hoppas jag inte dör av det!! Är sjukt nervös!!!!

Ska nu slå in en paket till sambon innan han kommer hem.

Ha en underbar dag älskade vänner!!!

1 kommentar:

  1. Ja men där ser man!! Spolning på samma dag, va kul!! Ja jag är oxå rätt nervös men än så länge rätt lugn när jag inte tänker på det förstås?! ;) Men det går säkert bra, skönt sen när det gjort!
    Ligger vi ungefär lika i våra cyklar oxå tro?? På torsdag är det dag 10 för mig.
    Vi får uppdatera så vi kan jämföra våra spolnings uppevelser.
    Kram Malin

    SvaraRadera