torsdag 29 december 2011

idag har jag varit så otroligt trött på att gå hemma och sambon är i hasorna överallt.... tur att han snart börjar jobba igen :) Jag satte mig och kollade lite på nätet efter en ny vinterjacka, hittade en fin och prisvärd på Intersport. Påpekade detta för sambon som sa att vi skulle åka och kolla på den. Väl på plats på Intersport fanns inte den jackan, men en annan som va billigare. Det tackar man ju för!! Slog till på den och är nu supernöjd. Så nu kan vintern komma med en rasande fart. Vi passade även på att åka förbi Dollarstore och kolla vad dom hade att erbjuda. Efter det for vi hemåt. Har pusslat lite och sitter nu och myser i soffan framför skidskyttet. HEJJA SVERIGE!!

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet en sväng. Tanten jag har hand om ska tillbaka till gyn pga problem, så vi far dit hon och jag. Så det blir åter en dag med lite jobb som tur är. Ska sluta kl.13, men jag tror inte vi är hemma tills dess, så det blir när det blir.

På nyår kommer min bror med familj ner hit och då ska vi fira en kombination av jul/nyår. Ska bli himla mysigt och otroligt kul att se dom igen:

Kram

1 kommentar:

  1. Åh, visst är det ro fyllt och roligt att pussla!?
    Jag har ett pussel som blivit liggade olagt ett tag men tror jag ska återuppta pusslandet bara jag få lite tid över..... Jobbar ju alla mellandagar. :(
    Ha det bra!! Kram!!

    SvaraRadera