måndag 7 november 2011

sur som en ättika

ringde KK idag för att boka en tid för spolning. När dom senare ringde upp va det en så otrevlig "kärring" som ringde att jag blev förbannad bara hon öppnade munnen. Det hon sa när jag svarade va -det va .... från gynmottagningen, va ville du när du ringde??. Jag sa mitt ärende, då berättade hon att det va bara ett fåtal läkare som sysslade med sånt och eftersom det va första gången jag ringde så fick jag vänta till nästa mens, vilket lär dröja, så det blir väl inget mer detta året :( om dom inte fick in en återbudstid... hur stor är den chansen då??? Typ noll!! Jag förklarade att jag har väldigt oregelbunden mens, men det kunde hon inte ta hänsyn till sa hon... F-n!!!! Så det är väl bara att snällt sätta sig och invänta nästa mens..... jag hatar detta!!!

Det som jag tyckte lät så bra i början låter inte alls bra nu. När vi va på vårt första samtal sa dom att man skulle hunnit med allt inom 6 månader, åh va bra tänkte vi då... men så kommer det alltså inte bli i vårt fall!! SKIT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar