söndag 13 november 2011

Grattis pappa!!

Ska strax åka och äta hos min faster, hon skickade ett mess igår och frågade om jag jobbade idag, annars va vi hjärtligt välkomna att äta hos dom idag.... OJ, va glad jag blev!! Sambon tyckte oxå det va skönt, då slipper vi tänka på maten då oxå va hans kommentar.

Vi va ju i Örebro igår och hälsade på min bror och hans familj en runda. Vi tog med oss grannflickan och drog iväg norrut. Det gick bra med resan. Väl framme mötte vi upp dom på lek och buslandet. Oj, vad stort det va!! Dubbelt så stort som Leo`s lekland i Växjö. Min brors son va som en apa, det fanns ingen rädsla där minsann :) Efter en stund åkte dom hem för att sova lite, men vi stannade kvar en liten stund. Det krävs en del motion för att klara/orka sprina runt och busa i barns tempo...

När vi hade lekt klart bar det iväg hem till min bror för att äta lite och dumpa av en massa saker. Vid 18-tiden vände vi kosan söderut igen, tyvärr :( Hemresan va inte rolig... dimmigt som bara den. Men med sambon vid ratten behövde vi inte vara oroliga.

Idag tog vi lite sovmorgon, skönt! Nu har jag lite egentid medans sambon är så snäll och byter till vinterdäck på min bil. Han pratade om att tvätta den oxå, eftersom man inte ser va det är för färg på bilen ;) Tror dock inte han hinner med det innan han måste in och duscha.

Glöm nu inte fira era pappor en dag som denna!! Är dock lite ledsen över att sambon inte får firas någon gång, men vår tid kommer väl någongång............................................. förhoppningsvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar