onsdag 2 november 2011

november

då har vi kommit in i november månad, oj va tiden springer iväg. Och vad händer då här?? inte så mycket... Jo, vi har börjat lägga lite golv i källaren, bara provisoriskt men ändå... ÄNTLIGEN blir vi av med den högen som bara låg och samlade damm, hoppas på att det blir klart idag.

Har jobbat en del denna veckan vilket innebär att jag är helt slut när det är dax för kväll. På fredag ska vi ju ha min kompis med sambo här på lite middag på kvällen, sen hoppas man ju alltid på en myshelg, en sväng till kyrkogården blir det troligen, inte så långt eftersom vi bor 200 meter därifrån :)

Nästa vecka är jag ledig hela veckan, fattar ni hur underbart det känns då?? Men på måndag har dom bokat in en friskvårdsdag med jobbet, så då går den dagen. På tisdagen ska jag med mormor till sjukhuset på morgonen, ingen sovmorgon här inte.

Dax att börja ladda för att sambon kommer hem, det är tufft att ladda upp inför det vill jag lova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar