måndag 21 november 2011

fortsätter hosta som en tok.... men, det går väl över någon gång. Måste bara berätta om min helg.

I fredags kröp vi ner i sängen ganska tidigt, så inget nytt att berätta där. På lördagen åkte vi och hämtade mormor som ville åka ner till stan och köpa en blomma till min mamma. Efter det åkte sambon och jag ut till mamma och pappa för en mysdag. Vi tog en sväng i skogen och kollade ut en julgran att ha till jul. Efter det kollade vi lite på tv, och sen blev jag så otroligt trött, så jag tog med mig sambon och vi gick och la oss och somnade :) SKÖNT!! Efter det lagade jag kvällsmaten medans mamma tittade på så jag gjorde rätt. Precis när vi skulle sätta oss och äta ringde det på dörren och mammas väninna kom med en blomma, mamma lyckades övertala henne om att åka och hämta sin man och komma och äta med oss. Maten blev riktigt god tyckte alla och alla tog en gång till, hoppas dom gjorde det för att dom tyckte om det ;) Efter att ha kollat lite på tv tog jag sambon och for hemåt.

Söndagen började med att vi tvättade min bil. Efter det kollade vi lite på blocket och hittade en telefon som jag ville ha. Efter lite tjat till sambon ringde han upp förra ägaren, telefonen fanns kvar, så det va ju bara att slå till. Vi pep iväg till storstan och köpte telefonen, OJ va GLAD jag är för denna lilla sak!!! Är dig evigt tacksam ÄLSKLING!!! Eftersom sambon va så snäll va jag ju oxå tvungen att va lite snäll, så jag sa att vi kanske skulle ta en sväng på biltema oxå, sagt och gjort det blev så. Men det roligaste av allt tyckte han nog va att vi inte ens åkte förbi IKEA.  ;) Hem och fixa lite och glo på tv.

Nu ska jag åka till mormor och morfar och hjälpa mamma att storstäda där. Undra när det är dammat sist egentligen???? Sen blir det jobb ikväll.

Kram

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig helg!! Det behöver man ha en då och då... ;)
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar i min blogg, det behöver jag! Krya på dig! Kram Catharina L
    www.lycka33.blogspot.com

    SvaraRadera