söndag 13 november 2011

har nu kommit hem från min kära faster, underbart gid mat!!! När vi kom hem gick sambon ut och tvättade min bil... hur underbar är inte han???? Annars hade jag fått göra det själv imorgon. Nu skulle han iväg en snabbis och fixa däcket på hans bil som läcker luft, det är först nu som han åkte jag kom på hur mkt jag saknar honom när han är borta, det är helt sjukt!!! ÄLSKAR DIG M!!!

Undertiden sambon va ute och tvättade min bil hann jag vattna blommorna och sköta om dom lite, blev så glad när jag kom in i vardagsrummet och fick se mina orkideér som blommar om.... LYCKA!! Jag verkligen supergillar orkideér, har nästan inga andra blommor i fönstrena, förutom på kontoret "förhoppningsvis blivande bebisrummet".

Blir en kväll framför tvn i vanlig ordning, Gustafsson gör väl entre i vår tv och sen lite filip och fredrik innan sängdax.

Fortsatt TREVLIG SÖNDAGSKVÄLL!!

1 kommentar:

  1. Aha, fler än vi som har ett kontor/förhoppningsvis blivande barnrum!!?? :)

    SvaraRadera