onsdag 16 november 2011

på vårdcentralen sa dom att sambon tydligen hade fått en lätt hjärnskakning. Detta medförde att han igår va hemma från jobbet hela dagen eftersom han sitter framför datorn hela dagarna på jobbet och det gör ju att han anstränger sig lite extra, så han kände att han kunde vara hemma och vila. Mitt på dagen igår sa han att han skulle gå och jobba idag igen, han klarade inte av att vara hemma utan att göra nåt. Och jag blev grymt glad! Det blir ju inte som vanligt när han är hemma. Samtidigt är det ju skönt när han är hemma, men just nu ligger ju allt med renovering lite på is. Annars kunde han ju haft att göra lite. Delade känslor....

Jobbade en sväng igår kväll. Älskar verkligen mitt jobb, men inte igår... Vi har gått en kurs i 4veckor, igår kom föreläsaren och skulle kolla om vi hade lärt oss något. Hon gick som ett plåster hela kvällen på mig... Fy va jobbigt det va!!! Man får ju tänka lite extra, även om man inte ska behöva göra det. Det bara blir så ändå.

Idag ska jag till jobbet en sväng, har lite schemamöte och personalmöte. Känns lite surt att åka 6mil bara för det. Efter det ska jag träna, UNDERBART!! Sambon brukar ju träna styrketräning när jag kör vattengympa, men idag får han snällt vara hemma och vila. Skönt för mig eftersom jag alltid får sitta och vänta på att han ska bli klar efteråt. Det är bra märkligt! Men jag ÄLSKAR honom iaf ;) (Måste ju skriva det eftersom han läser bloggen)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar