söndag 2 oktober 2011

helgen

I fredag slocknade vi tidigt, vilket till hör vanligheten här på fredagskvällarna.

Igår for vi till Jönköping för lite shopping på IKEA, blev en sväng till Biltema oxå för att mannen inte skulle bli allt för uttråkad. Blev en snabbis på stan oxå, vilket inte alls hör till vanligheten. Väl hemma tog jag tag i allt i tvättstugan, fick även upp hyllan till min nya mangel, så jag kunde mangla lakanen jag hade bytt i sängarna tidigare i veckan. LYX!! Kvällen tillbringades framför tvn och Fångarna på fortet.

Idag skulle vi fixa antennsladden till tvn i sovrummet, det har varit så dålig kvalitet på bilden stundtals, men mannen sa att det berodde på att den gamla sladden va skarvad, så vi drog bort den gamla och efter mycket om och men så fick vi dit den nya och bilden blev mycket bättre. LYCKA!!

Har även varit hos mormor och morfar och ätit middag idag, tog några omgångar med kortspel oxå :)

Nu har jag fixat maten tills imorgon och sambon fick order om att dammsuga, så det gör han nu. Är så glad att han lyssnar på vad jag säger att han ska göra ;)

Fick veta i fredags att min brors pojk ska vara här nere en helg snart när min bror och hans fru är i Gbg med några kompisar, underbart!!! Då ska det mysas minsann!!! Fasters skrutt!!

Hoppas på att dom hör av sig från KK denna veckan med en kallelse för spolning. Hoppas oxå på att alla prover är som dom ska. Nån som vet hur lång tid det brukar ta innan man får tid för spolning efter att man lämnat sina blodprov?? Tacksam för svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar