fredag 14 oktober 2011

skulle jobbat idag, men är så ostabil i mitt humör att jag inte vet va jag gör knappt, ena stunden skrattar jag och i nästa sekund kan jag stå och lipa som bara den. Tyckte därför inte att jag hade på jobbet att göra idag. Skickade ett sms till min chef innan och talade om en del, hon svarade med ett jättegulligt sms tillbaka. Tur att hon vet en del.

Ikväll blir det middag här med min vän, ska bli mysigt, bara jag nu får ihop dendär rullen som jag önskade. Efter 4 misslyckade försök igår ringde jag min älskade mamma idag, så hon kommer och hjälper mig sen när hon slutat jobba. Det brukar ju inte trilskas för henne när hon gör dom. Men när man är på dåligt humör och så, då går ju inget som man vill.

Va tvungen att be sambon om en riktig ursäkt igår för mitt uppträdande, han sa att man kanske inte betedde sig så om man inte mår bra... vilket är riktigt sant! Hoppas bara han har orken att stanna kvar över denna jobbiga perioden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar