fredag 28 oktober 2011

fredagsmys

ringde sambon på jobbet innan för att höra om han kan gå hem vid 14.30 idag, och självklart kunde han det! Han undrade varför jag ville det och det enda jag svarade honom va att han skulle ladda för en kväll i kärlekens tecken ;) tyvärr kan jag inte skriva här va planen för kvällen är, eftersom han då och då är inne och läser här. Kan iaf säga så mycket att jag ser fram emot en underbar kväll!

Idag skulle jag ner på stan och köpa lite garn och en beskrivning på ett par jättefina "pippi"strumpor som min kompis har lovat att sticka till mig eftersom jag inte kan själv, det är ett par långa strumpor med pippimönster på som ni säkert förstår. Men när jag kom till affären va det stängt idag :( typiskt när jag väl tog mig i kragen... får göra ett nytt försök på måndag.

Ha en bra helg!! För min del gäller jobbarhelg!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade hit i blogg djungeln och tycker det ärr spännande och läsa för det verkar som kommit ungefär lika långt i vår barnlöshet...
    Vi håller oxå på med utredning och allt verkar vara tipp topp med oss?!
    Kommer fortsätta o titta in här!
    Lycka till och hoppas ni får en trevlig kväll! :)

    SvaraRadera
  2. hoppas ni får en kanon mysig kväll! KRAM

    SvaraRadera