söndag 23 oktober 2011

sol

igår hade vi en riktig slödag... först på morgonen åkte vi och bytte ett lock på IKEA som vi hade köpt fel förra gången vi va där. Sen hem och la oss i sängen och kollade på tv och spelade lite spel. Kvällen tillbringades i soffan framför tvn med tacos.

Vid 21-tiden ringde min underbara vän/granne och pratatde lite strunt... ÅH, jag saknar dom så!! I em ska vi kanske till dom och fika och prata ännu mer strunt :) Hon är min stöttepelare och mitt bollplank här i livet!! Tur man har sånna vänner.

Jag har tagit tag i ett berg med tvätt i källaren och sambon har oljat in bordet och nu är han ute och tvättar bilarna. Det är ju så härligt väder ute idag att jag funderar på att fråga honom om vi ska ta en promenad, måste ju förbereda mig för kommunens motionstävling som börjar imorgon ;)

Ha en skön söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar