onsdag 5 oktober 2011

skrämmande efterlyst

har precis kommit hem från träningen, vilken va extra jobbig idag. Har så ont i armarna, så dom har jag väl tränat extra mycket idag. Körde som en galning! Har kollat lite på efterlyst oxå på 3an, man blir verkligen mörkrädd när man hör att dom slår ner 11-åriga barn för att råna dom på 2 guldtior... vart är världen påväg???

Sambon springer runt som en tok och letar efter ett gammalt kvitto, när jag väl hittade honom på vinden, började han att prata om att sälja det vi har på vinden, visst det är väl onödigt att ha sakerna där, men det är inte likt honom... det är ju hans saker som han hade med sig när han flyttade till mig och då åkte det upp på vinden för man va ju inte riktigt säker på att det skulle hålla och så.... men nu har han väl bestämt sig för att stanna...... TUR FÖR MIG ;)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Klart att du ska få lösenordet till min andra blogg men jag behöver en mailadress så jag kan skicka det till dig.

    Kram!

    SvaraRadera