lördag 29 oktober 2011

välkommen!

Vill först och främst hälsa Malin varmt välkommen in till mig! Kommer följa dig oxå med spänning. Skönt att veta att det finns någon mer som är på samma plats här i livet.

Tack för era fina kommentarer, dom värmer!

I går hade vi ju fredagsmys jag och sambon, vi åkte till en större stad i närheten och gick lite i affärer innan det va dax för bio. Vi kollade in Svensson, Svensson. Galet säger jag bara!! På hemvägen stannade vi till på en av stans hamburgerställen och åt lite, både sambon och jag blev så mätta att vi höll på att spy efteråt. Det satt i även vid frukosten idag, det tog bara STOPP... och det är inte likt sambon precis, han kan minsann äta hur mkt som helst känns det som.

På förmiddagen idag har vi lagt ut en del annonser som skulle gjorts för längesen, men äntligen skönt att få det gjort. Nu sitter jag här och laddar för jobb.... puh!! Känner verkligen inte för det :( men jag har ju inget val, tyvärr!

Väntar ju oxå på att mensen ska komma igång igen, det är 2 månader sen jag hade den, det gör visserligen inget, men jag kan gärna ta den nu så jag får genomgå spolningen snart... orkar inte vänta. Har någon något bra tips på hur man får igång den snabbt????

Ha en trevlig helg alla goa människor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar