torsdag 27 oktober 2011

klapp på axeln

ger mig en varm klapp på axeln, du är så duktig!! Igår förrådsrensning och tippen på kvällen, sen träning. Lagom mör efter den dagen vill jag lova.

Idag har jag städat HELA huset nerifrån och upp, tagit källaren och entreplanet. Igår tog sambon och jag ner en del saker från vinden som min brors pojk ska få, ett litet bord med stolar, en studsmatta och en ritvägg eller vad det kallas, ska åka upp med det till dom en helg framöver när tiden finns, hoppas det blir snart.

Imorgon har sambon lovat mig att jag ska få en dag ledigt innan min jobbarhelg, men va gör man när man är helt ledig???? lösa lite korsord, läsa en bok kanske. Funderar oxå på att handla lite, även om det är roligare när sambon är med... får se hur jag gör...

Ikväll blir det i vanlig ordning Robinson, får kolla ifatt "drömmen om ett barn" och "barn till varje pris" imorgon oxå.

Hej Svejs

1 kommentar:

  1. Jag städade oxå hela huset i dag så nu får vi båda klappa oss på axeln ;)
    Kram Catharina

    www.lycka33.blogspot.com

    SvaraRadera