fredag 7 oktober 2011

jobbarhelg

har varit ledig en del i veckan, vilket innebär att det nu är slut på ledigheten, nu väntar jobbarhelg. Är först ledig nästa lördag, det känns som en evighet vill jag lova. Men jag har nåt att se fram emot, nästa fredag kväll kommer min underbara vän och hennes nya sambo hit, kan ju tilläggas att jag inte har träffat henne på evigheter, och förr när vi va singlar hängde vi alltid med varandra, vi har haft vårt äventyr med både glädje och sorg. Så nu ska det äntligen bli dax att återuppta den kontakten, men med varsin partner vid våra sidor.

Längtar oxå efter att mensen ska komma igång, för då tickar klockan närmare och närmare spolningen.

Mina tankar går till mina bloggvänner som plussar och även till dom som har sorg, lider med er!!

Ha nu en superskön helg alla läsare och ta hand om varandra i höstrusket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar