torsdag 29 september 2011

prov

Det blev inte nåt med 21-02 jobbet, det visade sig att jag inte behövde det, så skönt att slippa! Hade ju lovat sambon att åka och lämna hans prov på KK på morgonen, vilket jag oxå gjorde. MEN, jag har en virrig sambo vill jag lova, han hade inte stängt igen burken ordentligt, det va tur jag kollade det innan jag la ner det i fickan, annars kunde det gått riktigt illa, men man tänker ju på hur det hade sett ut om jag hade kommit dit och burken inte innehöll någonting... lagom snopet!

Igår va det dax för träning igen, hade verkligen INGEN lust, men då är det tur att man har en sann vän som ger några sparkar i rumpan, för JÖSSES va kul det va roligt igår, hon är helt suverän våran tränare.

Idag händer det nog inte så mycket här i huset, blir att äta när mannen kommer hem, sen MÅSTE vi åka och storhandla, för det ekar i kyl/frys. Hade varit skönt med en promenad oxå i solen, men det kanske inte hinns med... återstår att se. Imorgon ska jag jobba heldag, vet inte när jag gjorde det sist, men det ska nog gå det oxå. Sen har jag LEDIG HELG! Planen är att vi ska åka till Biltema och IKEA och shoppa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar