tisdag 13 september 2011

håll i hatten!!

igår va jag ledig, passade då på att baka en massa, sambon har visst fredagsfika på jobbet på fredag, och denna gången sa han verkligen till i tid vilket jag får ge honom en eloge för!! Bakade lite cupcakes, bullar och mazariner. Kände mig nöjd med dagen när allt va klart. Tog sedan en promenad ner till stan för att möta upp sambon där. Han skulle med mig för att beställa nya glasögon, kommer bli kanon!! Kvällen tillbringades i tv-soffan. Idag har jag varit på kurs med mina jobbarkompisar, vilket är en helt underbar kurs. Imorgon ska det bli riktigt roligt att komma tillbaka från ledigheten. Ska oxå ringa KK imorgon för att boka in en tid på lördag när jag ska ta mitt andra blodprov, sen är det bara sambon som ska lämna ifrån sig lite spermier oxå för att kontrollera om det finns några, och om dom rör på sig... spännande. Just det, igår ringde jag och pratade med min kusins fru om hur deras gång va när dom fick sitt första barn genom ivf.... men man vet ju inte om vi ens kommer så långt, eller vad som händer på vägen. Hoppas så mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar