måndag 26 september 2011

FÖRLÅT!!! Har verkligen inte haft tid att skriva av mig över helgen, har egentligen inte tid nu heller, men jag bara måste summera!! Jobb, Jobb och åter Jobb...

Cirkusen va helt underbar och barnen va minst lika nöjda som sambon och jag ;) Efter det skulle vi köra hem barnen, då ville deras mamma att vi skulle stanna en stund för att sen köra henne till en fest som i närheten av vårt hus, sagt och gjort, när barnens pappa kom hem tog vi mamman och åkte.

På lördagen va vi och handlade lite på fm, sen gick vi och la oss igen och myste (heter det så eller heter det mös??) tills jag skulle åka och jobba. På jobbet va det fullt ös som vanligt. När jag kom hem på kvällen hade sambon fixat en hel del hemma, oljat vårt köksbord och våra stolar, dammsugt lite, gjort SUPERGOD kebabsallad (som jag bara älskar SÅ mycket!!). Sen va det bara för mig att krypa ner i sängen, skulle ju snart upp och jobba igen :(

Söndagen tillbringades på jobbet igen... Fullt ös!! Måste erkänna att det va riktigt skönt när klockan blev halv 3. Åkte hem i det soliga vädret. Sambon hade i vanlig ordning lagat mat som vi åt, sen tänkte jag vila en timme, men det blev visst 2 timmar...:) sen va kl. halv 7.. bara att gå upp och duscha och kolla lite på tv innan det va sängdax igen :( Började vid halv 8 idag... Det jobbiga med denna jobbarhelgen är att man oftast har fullt upp att förklara för en massa personer vad som har hänt över helgen, och nu är det väldigt mycket som händer på jobbet vill jag lova!

Så min dag har bestått av samtal hit och samtal dit, kontakt med gud och alla människor. Nu är det bara så att jag hade sett fram emot en kväll framför tvn för att kolla in den nya dokumentären idag, men det får jag kolla på en annan dag när jag hinner, för jag ska jobba ytterligare ett pass idag... börjar 21.00 igen, till 02.00... puh!! Hoppas dock på att jag kan gå hem lite tidigare, för imorgon behöver jag egentligen åka och lämna sambons prov på KK för analys för att sen på natten ha jobbanatt igen mellan 21-07 och då kan man inte gå hem tidigare.

Summan av min helg alltså......JOBB JOBB JOBB!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar