lördag 17 september 2011

lördag

varit och tagit mina blodprover idag, det va en student som tog proverna och det gick galant, även om hon gjorde en massa grova fel (men jag sa inget för jag ville inte göra henne nervös) ville ju inte heller att hon skulle veta att jag gör det dagligen, då kanske hon hade blivit mer nervös. Väl hemma igen gick vi in en sväng till grannen för att se hur det går med hans renovering, usch vilket jobb, tur att vi har vårt gjort! Sen va det dax att ta tag i städningen för min del, medans sambon gick upp på taket för att rätta till några takpannor och täta på nåt ställe inför vintern. Sitter nu och funderar på vad vi ska hitta på i eftermiddag, blir väl snart lite kaffe, saft och morotskaka MUMS!! Kvällen tillbringar vi med goda tacos och fångarna på fortet. Njuter av en ledig helg igen, men nästa helg jobbar jag igen. Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar