fredag 23 september 2011

lite piggare idag, TACK OCH LOV!!! Vaknade av att sambon gick upp lite för sent, som vanligt ;) Idag hade han fredagsfikat på jobbet, vilken tur att jag hade bakat lite smaskiga cupcakes till honom förra veckan redan, för denna veckan hade jag absolut inte orkat.
Igår kväll kände jag att jag va tvungen att komma ut lite på kvällen, så vi bestämde oss för att åka och panta lite, slänga en massa skräp. Sagt och gjort, men när vi va klara med våra projekt hade vi inte en aning om vad vi skulle göra, men då åkte vi upp till lägenheten där våra grannar bor medans dom renoverar sitt hus, det va bara barnen och mamman hemma, men det gjorde ju inget, vi satte oss och fikade lite och pratade... ÅH, vad jag saknar dom ungarna (4 och 8år).
Sambon och jag har ju vunnit biljetter till cirkus ikväll och vi hade tänkt ta med dom ungarna på det, vilket jag har nämnt för längesen för den stora flickan. Så när vi satt och fikade så sa jag att sambon och jag skulle åka på cirkus imorgon (idag), då ropade den stora flickan -JJJJJJJJAAAAAAA!!! sen sa hon att jag hade lovat att dom skulle få hänga med, så det skulle jag minsann hålla... GOSFIAN!!!
Idag skulle sambon komma hem lite tidigare från jobbet JIPPIIIIIEEEE!!!! Det är ju fredag, och vi ska åka till cirkusen kl.17.

Igår rinde sambon till KK för att kolla om man va tvungen att boka tid för att lämna spermaprovet, men det va man inte... men man skulle helst komma mellan 7.30-8.00 på morgonen, så på tisdag när jag har ledig dag får jag gå upp tidigt för att åka och lämna hans prov, det tar ca 30min att åka dit... lagom kul, men det är det minsann värt!! Igår kväll gick sambon här och planerade för när det skulle ske nästa gång ;) Låter dumt, men så är det i den världen vi lever i just nu.

Läste precis en fin mening från en annan blogg jag följer, måste stjäla den, hoppas det är ok Sara???
Du anar inte hur mycket smärta du vållar oss genom att inte komma hit. Vi längtar nåt otroligt efter dig!!! Älskade barn.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar