måndag 5 september 2011

ledig dag

har haft en superskön helg på Öland, så underbart med sol och värme såhär i september tycker jag. I fredags hade sambon och jag mysdag innan svärföräldrarna dök in. I lördags låg vi och hade det skönt på en filt i gräset på dagen, men när eftermiddagen kom så va vi bara tvugna att röra lite på oss, så vi begav oss till Halltorps Hage, ett supermysigt naturreservat nära vår stuga. Vi skulle gå en runda på 3 km, men efter att ha kommit in på ett annat spår så blev det 4,5 km, men det gjorde ju absolut ingenting. Kvällen tillbringades framför tvn som serverade oss fotboll. Söndagen bestod mest av slapp i gräset igen. Vid 14-tiden begav vi oss hemåt igen. Väl hemma väntade grannen på att få lite hjälp med att flytta möbler, eftersom dom ska renovera hela huset... det kommer bli jättefint verkligen, men jag kommer sakna dom som bara den när dom nu bor i lägenhet så länge, men det är ju bara att komma förbi när andan faller på som min bästa vän sa, så det får jag väl göra. Idag har jag ledig dag, så det blir till att besöka optikern, handla, putsa fönster och byta gardiner som står på mitt schema. Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar