söndag 30 september 2012

summering helgen

vilken dag vi hade igår sambon och jag.

Först ett besök på ikea med allt va det innebar... shoppade loss och sambon betalade, det är bra det!! Sen en sväng på köpcentret, hittade en jacka på hm som satt som en smäck, trots att den va i 2 storlekar mindre än jag brukar ha... LYCKA!! Att jag dessutom hade 20% rabatt på hm gjorde ju inte saken sämre direkt. Köpte någon julklapp oxå. Vi åt och hade det allmänt mysigt. Sen åkte vi ner på stan för att kolla ytterligare en julklapp. Va inne på intersport. Egentligen skulle jag behöva nya walking/löparskor, men det va ganska utplockat. Men på intersport nere i stan hittade sambon ett par som det va rea på som satt som gjutna på mina fossingar :) Snacka om att jag blev nöjd!! Dessutom fick jag 1000kr av mormor och morfar i somras när jag fyllde år, dessa har jag lyckats spara tills nu och nu blev det alltså 1 jacka, 1 halsduk, 2 par nya vantar och 1 par nya walkingskor för 1000kr, det måste väl setts som ett fynd?? Jag tyckte det iaf!!

När vi kom hem mös vi ner oss i källaren, satte upp nya lampan och tillbringade kvällen framför körslaget, och vår stad gick vidare!!! GRATTIS ALLA I KÖREN!!

Idag har vi veckohandlat på förmiddagen, jag har varit ute och invigt nya skorna. Sambon är iväg och tränar, han borde komma snart. Sitter nu vid tvn och kollar på bonde söker fru, missar ju det på onsdagar pga träningen. Sambon har lovat att han ska laga middagen idag, det ska bli lövbiffsgratäng idag.... GOTT!!

Har nu bestämt att jag ska powerwalka/springa varje dag förutom onsdagar då jag vattengympar och på lördagar får jag ha "träningsledigt". Jag ska klara av att springa hela rundan snart!!!

Önskar er en trevlig vecka, denna veckan är en vecka med mycket kul i vår stad. Det är speedwayfinal på tisdag och onsdag och på lördag ger det sig igen för vår stad i körslaget. Hoppas på att allt går vägen.

Kram på er goa vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar