lördag 22 september 2012

det finns en person därute

ja... det finns en person där ute som är hur underbar som helst, vet inte hur jag ska beskriva denna människa. Har man en tung period så finns hon där, stöttar och hjälper till så gott det går med 25 mil emellan. Idag tog sambon och jag en tripp till stora staden och när vi kom hem därifrån skulle jag kolla om det hade kommit någon reklam... NEJ, ingen reklam... men ett brev!!! Troligen hade brevet kommit fel och någon vänlig själ hade lagt det i rätt låda idag. Såg direkt att det va från denna underbara kvinna, dels på hennes fina handstil, men såg oxå att det va frankerat i en stad nära henne. Såfort jag kom innanför dörren öppnade jag det fina brevet som idag va ilagt i ett guldkuvert :) Läste hennes fina ord som både peppar och sporrar. Kom på mig själv att sitta och gråta när jag läste det... Hon är bara för underbar denna kvinnan, en sån vän önskar jag att alla hade!! Det värmde mitt hjärta vill jag lova!! Så jag ville bara titta in och berätta om denna underbara vän, mentor, peppningsmänniska, ja, hon är allt man kan önska sig!!

TACK MIN UNDERBARA VÄN!!!


1 kommentar: