lördag 29 september 2012

lördagsmys

idag är det en mysig dag. Först sovmorgon tillsammans med det bästa som finns i mitt liv. Nu har han gått in i duschen, jag sitter med min frukost. Vi ska på utflykt idag igen. Till stora staden i väster, där det finns ALLT!! Jag har ju gjort fint i gillestugan, gardinerna kom igår och jag sydde dom direkt, jag har fått ok från sambon att köpa en lampa som jag gärna ville ha där oxå, tycker egentligen att den är lite dyr, men det struntar jag i. Ska oxå köpa lite lampor till fönstren därnere. Svårt när det är i en källare med låga fönster som nästan sitter i taket. Har några lampor som jag är intresserad av, men dom finns inte kvar på hemsidan, vet att jag såg dom förra veckan när vi va och "kollade läget" på IKEA. Så ikväll bänkar vi oss framför körslaget och hejjar fram vår stad och vår kör. Öppen brasa och nya lampor.... Mer mysigt kan det inte bli en lördagskväll ;)

Ha en trevlig helg goa vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar