lördag 6 oktober 2012

maj 2013

igår när vi va hos mamma och pappa va även min bror, svägerska och deras lille A där... När vi satt och åt säger min bror att hans fru just nu är extra sugen på chokladbullar med skum i.... :) detta va hon så sugen på när hon väntade A oxå. Summan av detta är alltså att jag ska bli faster igen... detta knytet  är beräknat till maj 2013... hon är alltså inte så långt gången än, men ändå. Superkul!!! Men det väl min tur snart????

Idag ska vi åka och träffa gosungen igen... min bror och hans fru åkte till gbg i helgen och lämnade A hos mamma och pappa. Han och jag lekte som bara den igår kväll innan han skulle gå och lägga sig, så vi skulle fortsätta leka i eftermiddag kom vi överens om. Bäst att hålla vad man lovar!!!

Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Ååå jag vet preciiis hur det känns... Man är så himla glad för deras skull, samtidigt som man tänker "jag då?"...

    många, många kramar till dig, fina vännen min!!

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig! Finns här om du vill "prata"

    Kram C

    SvaraRadera