fredag 26 oktober 2012

trevlig helg

snart slut på min veckolånga ledighet, har varit skönt, men som vanligt fullt upp.

Har varit många resor till det stora sjukhuset i grannkommunen eftersom mormor ligger där.
Igår däremot hade jag en dag när jag hade en "egendag" när jag bara skulle tänka på mig. På förmiddagen träffade jag mitt "andra jag", min tvillingsjäl och jag måste bara berätta att det blir mer och mer påtaligt för varje gång vi ses hur lika vi egentligen är, är så glad över att jag har funnit dig min vän för hela livet!!! Det är nämnligen så att jag hatar när det ligger tomater på allt, smörgåsar, hamburgare mm... visst det går att välja bort om man äter på restaurang typ Max, burger king osv.... men igår låg det en biffig tomat på min macka på fiket vi va på, jag tittar på min vän, lyfter på locket och plockar bort min tomat... i samma stund gör hon exakt likadant... haha, underbara du!!

Senare på eftermiddagen ringde jag sambon på jobbet för att prata lite, då säger han att han har läst min blogg och så undrar han om det inte händer nåt i mitt liv?? Jo, men inget jag orkar skriva om här svarar jag då.... ja, men nu har du ju inte uppdaterat på ett tag... så därför kommer detta lilla inlägg idag ;)

Ska som sagt strax ut och fara på vägarna med sommardäck... håller tummarna för att jag kommer hem framåt kvällen. Sambon erbjöd sig att åka hem från jobbet och byta däck, men det ska han väl ändå inte behöva??? Så imorgon efter att jag kommit hem från jobbet på eftermiddagen har han lovat att byta dom, det är jag ju tacksam för. Jag kunde ju visserligen göra det själv, men det är mansgöra tycker jag, hur resonerar ni??

Här ligger iaf snön vit på backen, det är täckt med snö på gräsmattan och solen skiner, perfekt väder egentligen, men det får väl inte vara såhär??

Ha nu en riktigt trevlig helg och njut av varandra, men framförallt, va rädda om varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar