måndag 5 november 2012

ny träning

helgen har flutit på lugnt och skönt, i fredags åkte jag och sambon till Stora staden i öster och shoppade loss på IKEA, blev någon julklapp oxå ;)

Lördagen tillbringade vi med frukostmys, sen åkte vi och hjälpte min mormor och morfar med lite trädgårdsarbete, på eftermiddagen åkte vi till våra kära anhöriga som tyvärr inte finns med oss längre, tände ljus och la en dekoration. Väl hemma igen myste vi ner oss i soffan framför tvn.

Söndagen slöade jag nästan hela dagen, sambon tvättade och städade min bil och satte några plåtar på garagetaket.

Så va den helgen slut och måndag=jobb. Va en lugn dag på jobbet, ikväll ska jag och en jobbarkompis gå och träna easyline, det har jag inte testat tidigare och min vän tränade det förra veckan, men då kunde jag inte träna. Håller tummarna för att det känns ok imorgon och att man inte har allt för hård träningsvärk.

Idag har jag gjort något som jag aldrig har testat att göra innan, jag har gjort janssons frestelse till middag, hoppas den blir godkänd av sambon!! Sen bär det iväg till träningen. Imorgon blir det bara ett möte på jobbet, inget roligt möte men ett onödigt ont.

Längtar till lördag, då kommer min goa vän och hennes man hem till oss. Sist när vi va hos dom hade vi supertrevligt, och det blev sent vill jag lova. Hoppas det blir lika lyckat denna gången!! Kan tyvärr inte gå in på några detaljer om maten eftersom hon läser här ibland (hoppas jag).

Ha en go vecka mina vänner!!

Kram

1 kommentar:

  1. Hm... Klart jag läser här... Trodde jag skulle få en liten vink om vad som väntar, men näe... ;) Roligt ska det bli i alla fall!! Men du, nån tid har vi inte fått... hur dags ska vi komma? Ska vi ta med nåt??
    kramelikram

    SvaraRadera