söndag 21 oktober 2012

Tusen Tack!!

jag måste bara titta in och säga TACK SNÄLLA NI för allt!! De kommentarerna jag fick på mitt förra inlägg har jag granskat noga. Kul med lite "nya" läsare... även om det inte är så kul att få nya läsare när man har jobbiga tider, men jag hoppas ni fortsätter "kika in" hos mig :)

Det känns lite bättre nu, men ändå inte helt OK... Min bror och hans fru har åkt hem igen, dom tog lille A med sig, men dom vet att jag kan komma upp med kort varsel om det skulle behövas. I fredags på jobbet berättade jag detta för min chef oxå, och hon sa att behövde jag ledigt med kort varsel va det inga som helst problem.... hon är för snäll!!

Igår va vi på fest hos min kusin som fyllde 40 för ett tag sen... återkommer imorgon med mer utförligt om detta kalas. Nu ska sambon och jag mysa ner oss i källaren, öppen brasa och bara ha det gott.... är lite trötta idag :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar